Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, October 5, 2011

nuthin larh.....~~

hey3....lame sudeh ta update cite2 karut aku neyh...hah dh berhbuk dh blog aku neyh coz dh lme ta cuci calat neyh... haha n now aku kmbali tok berceloteh wt smntre wktu.... kejap jek... ps neyh dh kmpom2 la aku bz blek weyh coz aku kije... n susa benor na un9 da skunk neyh....haihhhh... oke2... lets start da stowi....

oke... bwu2 neyh pde 2 hb oktober 2o11 aku bwu smb0t annvsary aku gn bb aku... dh msuk 1 taon 6 bulan da kteowg... perrggghhhh gyle ah weyh... ta sngke ah da lmle kteowg... [ade agy yg agy thn lme, sje jek na g tao kteowg da kpel bwu 1taon lbey..heeeeee]... mcm2 hal larh jdik dlm mse 1 bln neyh haa..

penad aku na hadapi... but syg pnye fasal aku time... walo pong brt aku na time, tpi aku still bole harungi nye... even kteowg jaoh,kteowg slalu txting n calling each other... no wonder la ble... bole d'ktekn ebiday larh kteowg contact... tapena pts...bile da jaoh neyh biase laaa...de plk yg ske na jdik kn kteowg perang besao... hurmmm..pape un aku TRUST die... mrh aku kt die cm ne skly un aku tetap TRUST die.. kdng2 aku shaje2 wt mjok..na tgk die pjok aku...heeeeee jgn mrh ea bb.... mmuuaaaahhhhh...pape pong.. eppy annvsry to0 us... i lurve u larh bb..... thanks 4 ebitink ea.. kdank2 sy ske maah awk..ske tnggi sore kt awk... tpi awk wt derkk jek.. lyn jek pngai HUDOH sy neyh.. hikhik..macehh eaa tayunk....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

oke.. new stowi...waarhhhh,de agy stowi.... aku de jupe seko kucen neyh... die eksiden kne langgo.. aku tatao la gn kete ke..gn moto kee.... but die nye luke munk parah gyle ah... klu korunk tgk kmpom korunk akn sedih... nty2 aku upload pix die keyh.. hurmmmm...

mausia lahabao mne nth yg langga die.... n now die da lmpuh... da ta pat jln agy... klu die na bngon gk die akn gnekn tgn die...munk pilu gyle ah aku tgk die... so aku amek kptusan tok amek die bwk gy klinik...tngu pnye tnggu smpy la turn aku... doc cek die.. den doc inject die...baekk gk doc uh coz ta chrge aku coz die kap cian kn aku....warhhhh legaaaaa beb..heeeee....

den aku mek kptsan tok bwk die blek uma... so aku sty kn die kt uma achik aku.... mule2 uh die munk tanak mam n mnum lngsung...asek nanges jerk... yea laaa die kn sked... sian die... bile die bukak mlt n die meeeaaaooow kn aku smbil pndunk aku.. aku phm pewasaan die..die na ckp yg die sked.... aku na nges pong de gak tgk keadaan die...lps 3 awi.. bwu la die de selare na mam.. bile aku tgk die mam n mnum,aku eppy sgt2....hurmmm tpi aku tao... die mybe ta lame kt dunia neyh... sbb aku tgk keadaan die mkin twok....tape... stkat mane ALLAH S.W.T na pnjunk kn nyawe die insyallah slagy aku berdaye aku akn jge die smpy hyat die yg terakhir....

sumpaaa aku sedih tgk keadaan die... ta sngke de gk manusia yg cm uh..snggop langgar haiwan ciptaan ALLAH S.W.T yg ta berdose uh...ape sala die yg korunk langgar die cm uh..die ta berdose... die pong de hak na idop...munk aku FUCK la manusia2 cm uh... ape2 pong,aku brsyukur coz trcpai gk hajat aku na bwk die ke klinik haiwan....at least aku da slmat kn die dri kne langgar agy even die ta bule na berjln mcm kucen2 laen.... YA ALLAH.... tibe2 aku tingat kucen yg yg cerdik uh.. die mati un sbb de manusia2 yg ta berhati pewot da pkol die smpi buah pnggang die da osak.... sumpaa aku taa maap kn manusia uh... korunk gat korunk bule lepas bile korunk na wt anaiya kt kucen n binatang2 laen??? korunk takan lps... korunk tnggu kt AKHIRAT nty kucen o binatang2 yg korunk da lnggar n bunuh o ape2 jek akn sumpah korunk balek....

aku akn jge kucen yg aku jupe uh selagy aku termampu....slagy hayat die pnjunk.... hurmmm 1 bnde yg kelako yg aku taleyh gat psl bby boy neyh,die kn taleyh na bjln...so aku letak la die dlm kotak... tibe2 kn die nges kuad2... ta bhnti plk uh... aku wt tatao je laa.. mkin lme mkin kuad meaooowww die uh.. aku un gy la tgk... haha.. upe2 nye die na ckp die da kencing..n suh aku buang paper yg da bsah dgn air kncing die.. aku pun snyum laaa..den aku tuko... n letak blek die dlm kotak... twos snyap... n jilat2 bulu2 die n luke2 die... heeeee.... comel la....

actually,haiwan2 neyh phm ape yg kite ckp... juz dowg ta bule na ckp dgn kite... dowg juz bole kua kn bunyik dowg tok kite phm dowg...heeee... sumpa aku terlalu syg kn haiwan2.... nsib laaa anjing tabule bela.. klu bule.. dh lme aku pungut anjing2 tepi jln uh n rwat dowg.... klu aku de wet bnyak.. impian aku 1 awi nty na bukak pusat penjagaan n perlindungan kucen... aku na pungut sume kucen 1 malaysia neyh yg tepi jln nyee..aku na jge.... insyallah.... tue la satu2 nye impian yg aku pendam..... aminnnnn

No comments: