Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, October 15, 2011

salah ke akuu???

sala kep???
sala kep bile aku na perbetolkn keadaan yg da kruh??
sala kep??
sala kep aku tanak bia ko msuk cmpor???
sala kep???
sala kep bile aku tanak ko msuk cmpur???
sala kep???
sala kep bile aku na try sttle hal yg remeh temeh neyh sndiri??
sala kep??
sala kep aku na merase sifat dewasa akuu??
sala keppp???

tpi knpe aku kne hkum smpi cm neyh.....???
tpi knpe air mate aku gugur agy dek krne bnde2 yg remeh neyh??
tpi knpe aku slalu kne rase cm neyh....??
tpi knpe aku pelu lalui sume neyh???
tpi knpe aku pelu rase smpy cm neyh....??

memang perit tok aku time sume neyh....
snad2 perit tok aku time pe yg nga trjdik skunk neyh....
sungguh ta sngke bile ianye trjdik...msty brlku sala phm....

aku pelu kn kaw....
aku pelu kn prhtian kaw...
aku pelu kn ksih syg kaw...
aku pelu kn belaian mnje kaw...
aku pelu hnye nak kaw slalu dgna ku...
selalu dlm aty kecik aku neyh....
aku pelu kn sglanya dri kaw...

sumpaa aku down gyle bile kaw tnggl kn aku..
sumpaa aku down gyle bile kaw txt bkn2 dkt aku...
sumpaa aku down gyle bile kaw ckp yg ko ta gne...
sumpaa aku down gyle bile kaw na jaoh kn diri kaw dri aku...
sumpaa aku down gyle bile kaw hngen bagai dgn aku...

aku tanak bnde neyh jdik....
aku tanak... bkn stkat aku.. kmpom2 la owg len pong klu de kt tmpt aku msty tanak bnde neyh jdik kt diri dowg gk kn....
tpi knp msty kite jdik cm neyh...??? knp...???

memang owg down kn aku...tpi ko bwk diri cm neyh agy down kn aku.....sumpaa aku sebak snad2 skunk neyh.... ayer mate aku ta hnti2 mngalir kua..aku cuba halang ayer mate neyh kua... tpi aku ta trdye coz aku ta mpu na smbunyik kn pewasaan sebak aku...pewasaan terkilan aku.. pewasaan terluka aku... pewasaan sedih aku.... sumpaa aku tabule....

aku na ko tao yg aku syg ko snad2...
aku na ko tao yg aku chenta kn ko snad2...
aku na ko tao yg aku selalu rndu kt ko snad2...
aku na ko tao yg aku tiap2 awi risau kn ko snad2...
aku na ko tao yg aku take care psl ko snad2....
aku na ko tao yg aku ta pena na lupe kn ko snad2....
aku na ko tao yg aku tabule idop tnpe ko snad2....

summpaaaa aku na ko tao sume uh.....!!!!!!!!!!!   :''(

No comments: