Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, September 8, 2011

so stupido larh korunk...!!

hey uols...
actually aku de sumtin na stowi kt korunk sume...
best gyle ah stowi kali neyh...
kmpom korunk sked aty gn ape yg aku nga rse skunk neyh....
tpi be4 aku mle kn stowi neyh.. aku na mtk maaf byk2 if pd spe2 yg tase...
aku tade niat na mksd n na sndir2...but diz is da real stowi...
sorry byk-3 ea sume...sumpa tade niat...

oke-3...lets start da stowi mowi yg aku mksd kn....
6/9/2011 bwu2 neyh ade la 1 group family dri trnggnu dtg check-in kt motel tmpat aku kije..
dowg shaje da dkt 26 org sume trmsuk bdk yg kecik2 n yg remaje2...
so dowg pong check-in la tok 8 bilik sume nye haaa...haihhh penad gk la kne ngemas blik2 dowg uh..
yg dtg neyh sume versi alim2 ulamak blake2...yg gel2 neyh siap berpurdah2 agy.. kire rmje2 baye2 aku la gk tgk dri gye dowg neyh..haihh mympah plk aku tgk glgat dowg yg knun2 otak agme neyh.. bkn aku na mnghina ke ape...tpi kn,korunk juz byngkn bnde neyh...
dowg dduk kt motel uh 2 awi,tdik aku ngemas blik yg dowg duk uh kn,ya allah.. tuhan je tao cm ne pengotor nye dowg..lntai nye beracar..smpah sane sinie,dgn bau busuk agy,dlm sinki pong ktor.. adeshh..org dh sedia tong smpah uh pndi2 la buang..neyh taa,lntai dgn katil jdik mgse dowg..dh la ta kasi kteowg kms bilik..upe2nye blik dowg cm uh... cm pe agy...

oke..den smlm 7/9/2011 dlm plkul 6 lbey cm uh laa..aku bwu rehad ptg..so aku gy la restoren ujunk bngunan tmpt aku kije uh n tapau la mee gewenk mamak yg pling top kt ctu...dgn pwot lapo aku jln la cpad2 blek na mradak coz nga lapo la kte kn..aku pong mkn la dgn drivr bos aku.. tbe2 bos aku pngill.. 'farah mai snie sat...' aku pong pegy laa n tnggl kn la mee aku yg aku na mam uh jp n aku duk sttle payment dowg uh... tetibe aku nmpk kelibat ssala sowg ustaz yg dowg pnggil ''TOK GURU'' uh kt pantri.. den hbis ank bnak n wife2 die pegy dapo.. aku gat dowg wt pe... upe2nye dowg bedal aku pnye mee gowenk..perrggggghhhhh...!!! pns gyle aty aku... agak kbulo sgt ew smpy bedal mknan aku smpy tnggl spruh mee aku uh...shial la weyh..nme jek alim..tpi otak uh ''ORTODOKS'' bak kate bf aku uh...huh..! agak kbulo skly pong jgn la bedal mknan owg tnpe tnye pape.. tue nme nye mencurik uh... korunk neyh manusia jenis ape haa... elank twos slre aku time uh..twos aku msuk kn mee aku uh ke dlm tong smpah kt pntri uh...

mlm plk..neyh aku agy sked aty... agk na amek air kt pntri uh amek laaa... neyh smpy tumpah kn air smpi ke lntai lak uh..kowt2 la na ckp kt aku ''adik o akk' kteowg mtk maaf ea coz da tmpah kn air..haaa sjuk la sked aty aku tade la pns.. neyh taa dh la tmpah kn air 1 hal.. neyh bule plk bjln pi mai p mai,kua msuk kua msuk kt tmpt air yg dowg tmph kn uh...klu tpak ksut uh brseh tape neyh koto..
aku pong mop laa... tgh2 aku duk mop uh... bule plk ank2 dowg maen larik2 plk kt tmpt aku mop uh..
aku pon ckp la.. 'adik jgn main kt snie,akk nga mop lntao neyh dik..jp g dh kerink adik smbung maen ea...' dego kejap jek..den dowg maen agy kt tmpt aku mop.. aku mop blek... dtg plk agy duk kua msuk kt pntu msuk..koto plk...aku ckp la.. 'sy nga mop neyh,bule tnggu jp taa..' brmbus la kjap..
den sm blek... cm chibai laaaa...pns gyle aty aku... dgn crmin koto budak2 duk tmpo2 crmin uh... awi uh sje aku da lap crmin n lntai uh dkat 20 kaly awk... munk sked aty aku....bule plk anok2 dowg maen bukak tutup lmpu kt tngge uh... mak bpak tgk jek..kowt2 la na maah ank2 dowg n mtk maaf ke, neyh ta pong haaa..wt derkk jek... bodoe towl laaa....

n now 8/9/2011..check-out day..
kowl 7 pagy aku da msuk kije..dtg2 jek pkcik yg shift mlm hngg ke pgy g tao...
'ANJING btol budak2 neyh,ape pnye bngse pong tatao..duk maen lmpu kt tngge... aku naek bukak dowg maen bukak tutup...aku naek bukak plk...den dowg tutup..na jek aku seypak seko2 anjing2 neyh...buas sngguh ank2 owg ganu neyh...'peerrrggghhhh munk sked gyle aku dgo...
den aku pong mule kn mengemas bhgian lobby.. aku pong pegy la toilet na amek mop..mcm biase la kije aku tue..on la lmpu toilet... aikk ta nyale..haihhh dh tbko dh mentol lmpu toilet uh dek krne ank2 owg ganu uh..aku plik laa..dowg neyh ta reti ajo ank2 dowg duh diam ew..
lps sttle kije kms lobby aku pong relax la jp kt kaunter uh amek angen bg sjuk bdn2 aku.. tbe2 aku da dgo bsink..peeerrrgggghhh da bgon da dowg...twun la ank2 dowg uh...skli agy dowg tmph kn air dri pntri uh ke lntai...aku ase cm na tajunk jek seko2 anjing2 neyh...lntai lobby kmbali koto n itam dek krne tapak2 kst dowg uh... cermin kt lobby un da ji cop body glove...aku da migrin blek da...
hfiz pong msuk la kije..die tgk2 keadaan motel koto..muke die da laen.. aku pong ckp.. ' hah bwu tao ke hfiz..cm neyh la farah ase smlm...n berkemungkinan dowg akn check-in blek..' aku gn hfiz da garu kple...pppeeeerrrggghhh..lwat gak r dowg check-out..aku gn hfiz pnad tnggu tok mule kn kms bilik.. elok  dowg2 uh blah jek...bwu la rngan kple aku.. haihhh...
yg sked aty nyee blik2 sume koto..ade brg2 dlm blik uh osak....pnad ouh tgk n hdap sume uh.


haihhh...knp laa aku jupe org2 cm neyh check-in kt tmpt kije aku... cm shial laaa phhuuiii..!!
yg heran nye..dowg sume neyh aku tgk alim gyle babeng...
yg gel2 nye berpurdah2... pndunk aku plk len mcm...
n pngai ntah pape ntah... WTF laaa..!!
nme jek kuad agama... but pkran n care dowg uh ta kne arh...
neyh bwu aku gn hfiz yg ase... klu korunk lak cm neee..aku tatao la...
tue pong aku gn hfiz munk da na ngamuk..korunk..?? agy la kan....
but sorry to say la kn..munk kuno gyle ah org2 cm uh...
org2 ganu munk cm uh ekk??
ooppsss..sorry klu tase.. but aku ta mksd kn.. juz mybe sum people jek..
haihhh... nth laaaa... 2 awi aku dpt migrin dek krne owg2 cm dowg yg dtg menginap kt motel tmpt aku kije neyh haaa...ayokkk...

pape pong...tlg laaaa...aku ta ske org2 yg de sikap cm uh...
plzzz laaa.. juz manage urself oke...
not all people was perfect..
but we have to think 4 all things rite...??
hurmmmmm

sorrry....

No comments: