Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, August 8, 2010

saling berjauhan...bila memerlukan...

knpe aty ku ini ta dpt na lupe kn kmo0??
ari2 aku sntiase tngat kn kmo0...
kmo0 buad aku jdi ta keruan.....
kmo0 buad aku jdi ta tntu arah.....
bile aku melihat kmo0...
jantung ku berdegup kencang..
kau telah membuad fkran aku trus mlyang n trus pkr kn kau...
tnpa aku sdar,kau telah membuad aku lupekn yg lme..
kau juge membuad aku gembire skunk..
bile aku dgo sore kau..aku trus jatuh cinta...
sbb kau terlalu istimewa bg ku..
sblum aku mengenali kmo0..
aku ta mengerti ape itu chenta n syg...
aku ta tatao ape eto0o kasih...
aku juge tatao ape eto0 setia..
aku juge tatao ape itu pengorbanan..
tetapi..
setelah aku knali dri mu itu syg..
bwu aku tao...
ape ertinya cinta..
ape ertinya syg...
ape erti nye kasih..
ape ertinye pengorbanan..
ape ertinye setia..
hnya pdmu...
kuserahkan segalanya...
kau bertakhtha diminda ku..
kau bertakhta dihati ku..
kau sentiasa dlm aty ku..
tetapi..
apabila aku gembire..aku bhgia...
de plak yg dtg menganggu kehidupan aku..
ckp aku bkn2...
tduh aku bkn2...
aku menangis sendirian...
tak siapa yg tahu..
hnye jiwa kecil ku ini shje yg tahu betape sebak nye haty aku..
knpe owg begitu benci sgt dgn kehidupan aku..??
apa kah sume ini salah pade mereka??
apekah sume ne satu dosa??
hnye tuhan shje yg tahu betape sedih nye aty aku...
luaran aku memunk eppy..
aku ketawe...
aku tersenyum...
aku tersengih...
aku bergurau...
aku sporting...
tetapi dalaman aty aku neyh....
tak siape yg tahu...
walapun aku suke berahsia...
itu suda mnjdi sbhgian dri kehidupan aku ini...
bile aku menangis...
bile aku kecewa...
bile aku sndirian...
hnye aku shje yg thu...

No comments: