Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, September 24, 2010

tinggal tanda tanya..



salam..


soe coz da lme ta update blog haku ne..


lately bz nan tjew skunk..


g pun aku mnyepikn dri coz aku nga srbut sgt2..


awi ne aku tampil tok luah kan segalenye..




hari2 aku ta pena cerah..


aku sntiase dibyngi wajah2 yg sgt aku syg..


tetapi,aku tao..krne kite ta mungkin brstu tok slmenye..


walaupun kite ta dpt brsme..aku sntiase mndoakn yg terbek tok ko..




aku ta pena mengharap kn belas smpati dri spe2 pun..


aku hnye na knli sumone tue coz aku suke die..


tapi..semakin lame aku mngnali die..perasaan tue mkin ilang...


knperw ekk?suda mnjdi tnde tnye dlm fkran aku..




tpi ble aku cube trangkn gn tol2..die still tanak paam..


knpew??knperw msti die berkelakuan cm uh..


so aku da jdi fed-up gn die...hurmmm


tpi,dlm bnde ne die slhkn aku..die tnjukkn kslhn tue trhdap aku...


tiap kali gdo msti aku...


tape laa..aku time gn redha...




owg slalu ckp aku ne jaad..


aku ne teruk..


aku ne taleyh na wt kwn..


aku ne taleyh na dibwk brbncang..


aku ne perosak owg..


aku ne perosak hubungan owg...




tapi..


aku trime sume uh..


wlaupun aty aku sgt2 trse..


owg slalu tgk aku ne eppy go lucky..


tpi dlman aku..??


ta spe tahu..


ade yg brtnye..


tpi aku diam..


de yg tnye npe aku nanges...


aku mseh berdiam..


de jugk yg tnye..


knpe aku murung..


aku mseh brdiam...


suda lumrah owg yg rpt gn aku mseh tertanye2...


tpi..


aku mseh berdiam...




aku menanges..


aku menjerit...


aku meronta...


aku sked...


ta siapa yg thu...


wlaupun sume pewasaan uh de..aku tetap tersenyum...


aku mseh lagi mampu untuk berkata2...


aku mseh lagi mampu ketawa...


aku mseh lagi bergurau..




aku di hina..


aku di caci..


aki di keji...


namun..


aku mseh lagi senyum...


hanye tuhan sje tahu pewasaan aku...


haty aku...


jiwa aku...


minda aku...


fikiran aku...


aku mseh lagi mampu tersenyum...




mseh menjadi tanda tanya...






No comments: