Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, June 29, 2010

hati aku engkau curi...

1st time aku jmpe sum1 ne..aku suke sgt kt die..
aku jadi admirer die..
tpi aku tao die ade awek..
aku tatao yg die pun suke aku...

tpi stlah beberape bln ta jmpe die..
aku se cm die da lupe kn aku...
selepas 5 bln lbey die menghilang..
kni die kembali..

die kembali mencari aku...
mse kteowg ym..die ckp die na knl2...
then aku pun ckp r.. "eh2..awk ne bkn dak penk yg dlm ms sy uh ke"
hahahah...kantoii sudaa...
die na nyamar pun ta jdi...

then die pun ngaku...
hermm..tibe2 die mtk num hp aku..aku pun kasi...
sngguh ta sngke2 dlm diam die pun minat sme aku..
hikhikhik...

malu doe...
smbil2 sms...wahrh3...twos straight to da point..
awk..sye na awk jdi prtner sy na ta??sy seyes ne awk..
warh3....syok gilew aku...

pade tanggl 2 april 2010..
termetri nye cinte kami ber2...
aku mlafaz kn yg aku stuju tok jdi gf die...
aku suke kt die..die suke aku..aku syg die..die syg aku..
ktewowg ne byk persamaan..

after dh 2 bln lbey kiteowg kpel..
dlm hubugn kpel kiteowg ne..
hurmmm..slalo de gangguan oleh manusia2 yg ta ley na time hakikat yg kiteowg kpel..

antra nye ex aku....
ex2 die...
so aku dh sttle-up gn ex aku..
skunk ne gngguan ex2 die...
dri mule smpi la skunk ne...di saat ini..
hurmmm...
bile mtk die tuko kn num...
alsn die..ta nak..nty mbe2 susa na dpt contct..
aku ckp r..kn ley mtk num2 dowg n mtk mbe2 g tao...
pe mlsh nye...
ermm
nth laa..
kdng2..aty aku ne sedih jek...
ye la..kteowg kn jaoh..
jrng na dpt jmpe..

hurmmm..
nth la...
kdng2...
aku se cm ta bpe na epy bile de gngguan oleh ex-2 die...
ermmmm..aku ta shukeeee...!!!!!

I LOVE DAT PERSON DAMN2 MUCHH...!!!!!

but..knpe msti de gnguan agi....???
harus kah aku mengalah agi??
haruskah aku berdiam dri lagi??
haruskah??

No comments: