Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, March 1, 2012

eppy anvsry abie.....~

hye uols...fara kembli tok pokpek2 kt blog akuh.....
korunk ta ske aku pokpek2??
haaaa sile la aleh kn pndangan anda ke blog laen...
bg yg sudi na tgk saia bicara berpokpek2 kt snie...tima kaseh daun keladi...


oke2.... awi neyh 2 hb kn.... haaaa...neyh aku na g tao neyh....
awi neyh anvsry aku gn ABIE aku...
yg ke 1 taon 10 bulan sudaa.....
haihhh...da na msuk 2 taon da...wo0o.... i dun believe it..


dlm mase neyh kn..byk la pergadohan2 yg dh terjdai di antre CHENTA aty aku...
sian die..asek kne mara n kne maki gn aku....
tapi die thn agy gn aku...
sorry bie.. sy ta mksd na wt awk cm uh...hukhuk...
tpi awk uh laaa...ske sgt kn bg sy mara kt awk.....cm ne sy ta BERLETER kt awk...
haihhh...pape2 pont soe por ebitink ea...
sy SYG awk sesgt..... 



aiiiilaaarrrrfffffyyoooouuuu.....
tengs por ebitink that u DONE n GAVE to me....
n SORRY por ebititink also coz make u angry wif me...


oke2...aku da tatao na pokpek ape agy dh...
smpy kt snie je la leteran aku...laen kali aku berleter agy wokeyh sume...
tengs pade spe2 yg sudi nak membace....
pade yg ta sudi uh..aku tao aku ta HOT cm owg len...hukhuk...
wokeyh laaa...taking care.... tata....


No comments: