Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, February 28, 2012

weeeewiiiitttt....~

eelloooppp guy's.....
wo0o0o...lme siak ta update blog aku neyh kn..haihh..
dh bersawang dh blog aku neyh,,,gn habuk..gn smpah sarap....
aku da bersih kn da..da cantex da blog aku [bg aku la cantex,bg korunk tatao la kn]

okeyh2...ade stowi...
tade la best sgt..bese2 jek haaa...



1 ~ eppy dgn si chenta aty....






2 ~ eppy gn lyfe aku skunk neyh.... 




 walopont aku kelihatan hudoh ketika ini....aku tetap eppy..ade aku kesah...??~





3 ~ sentiase gylak walopont dlm aty n otak nga sabot....










4 ~ aku akn dpt new family ta lme agy....



 tadaaaaa....!! neyh la bakal kaka ipo aku...walopont die agy pendek dri aku..aku syg die ouh..
[akk jgn mara eaa..tpi akk slalu ckp akk munk pndek..heheh]




5 ~ aku pont da tatao na taep natang ape dh....

yg aku bole ckp yg aku syg kt suma owg...sumpa..!! swear..!!janji...!!
aku tatao la kn kowunk2 syg aku ke ta...jnjy aku na g tao kt owg2 yg knaL aku yg aku syg kowunk5 sumaaa ogeyh.....

#next time aku pokpek3 agy kt blog aku....tataaaaa...  aiilarffyou laaa.....  ~ 


No comments: