Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, August 9, 2011

sumpa aku tase gn kowank...~~

hurmmm...npe ek tetibe sume nye dh bubah...??
da bubah sgt3... da ta cm dlu agy da.. knpe ek aku rse cm uh..
npe dowg bubah sgt3... dowg gat aku ta nmpk gn pngai pelik dowg..
aku nmpk ah sume uh.... gat aku bute kep...

like capital mr.A uh... seyes die da bubah sejak2 gurl uh de at uma die...
ta cm dlu agy...slalu kol aku...slalu txt aku...
but now... die da bubah beb...bubah sgt3... bkna ku na tase ke pe....
tpi aku munk tgk da laen sgt3... mtk tmn aku tamo.. mtk tlg tamo....
sume uh sbb pe.. sbb gel uh kt ctu... oke fine....

hurmmm capital A junior plk.. yg tue pong sme....
ta phm btol la npe dowg cm neyh...
capital Y plk..sume tanak... dlu slalu txt aku... kol aku...
cte mslh kt aku...tpi skunk.. bile da sty kt ctu...suma da laen...
bkn aku na ngukit...aku juz na spnt tyme gn dowg jek..
tpi sume uh da bubah... seyes kowank wt ayer mate aku jtuh...

ape agy pelu aku ckp...
sape pong takan dgr isi aty aku...
aku hnye mpu nges n nges tok lps kn sume neyh..
sume nye da bubah....aku da tade spe na brkwn2...
aku da tade spe na brgwau...tade spe agy na ktwe...

knpe kowank begitu cpt sgt bubah.. n kowank da wt hal masink-masink...aku nmpk ume uh..

aku nmpk sume prubhan uh kt kowank.....

kowank ta cm dlu agy.....

aku da ta knl spe kowank.....

thax a lor oke guy's...thax...   :'(

No comments: