Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, July 9, 2011

puas kn kaw wt cm ne...??!!

ermmm...stowi mowi brmule..aku ta pena na ase cm neyh...seyes weyh ta pena langsung dlm lyfe aku... tpi knp msty aty gn pewasaan aku yg menjdi magse?? knpe weyh.?? kn dh ckp kt sume.. aku neyh munk ta lyak tok owg len pong kan... aku munk ta lyan na bercinta gn spe2 pong kan...hurmmm seyes aku da fed-up gn sume neyh haa... cm  na maty jek skunk neyh haa... sumpa aku da ta kuad skunk... seyes weyh...!!

munk syg die..syg sgt2..tpi knp aku di bls cm neyh..?? knp aku ta di beri ksmpatan tok jls kn sume nye...?? knpe msty berlaku pde dri aku..?? knpe msty jdik dlm lyfe aku....?? knpe???sumpa aku pnd dh na idop skunk neyh... aku tatao na luah kn cm ne agy dh skunk nehh..kt spe agy aku na gadu skunk ne neyh aku pong tatao an ckp dh skunk... YA ALLAH..!! kuat kn lah semangat aku neyh tok twos kn lyfe aku yg ta psty neyh...

krne die..aku tewas dgn pewasaan aku neyh.. krne die aku lemah jdik longlai dan ta bermaya... krne die jugak aku taleyh na typoo pewasaan cinta n syg aku pde die... n krne die jugak aku taleyh na lupekn die n taleyh na benci die skunk... knpe aku hrus di duga smpy cm neyh skly...?? sumpa aku taleyh an idop tnpe die di sisi aku skunk...sumpa aku taleyh na twoskn aku tnpe die...
tapi..aku munk sedeyh bile aku di hukum cm neyh... aku skit bile die wt aku cm neyh ha... aku pand sgt2 bile sume neyh jdik kt diri aku..die ta pkr ke aku ne syg n chente kn die...?? die ta ley na fhm ke aty n pewasaan aku pde die skunk neyh... knpe msty die wt aku cm neyh...aduhhhh... seyes aku da ta lrt na nges agy dh.. air mte aku sntiase gugur 1 demi 1 di sebab kn chenta aku de die sgt kuad...eto0o aku munk taleyh na typoo...

aku tewas pde die..aku tewas agy skali... syg aku pde die munk taleyh na buang dlm aty aku... aku munk taleyh na benci die dlm aty aku...aku taleyh na buang sume pewasaan yg de dlm pkran n aty aku pde die... knpe dugaan sebegini msty ade pde aku...stiap kali aku brchenta..psty aku di kecewa kn dgn perkara yg sama berlaku... YA ALLAH..!! aku ta kuad...!! tlg lah aku...

even 1 day nty aku akn khlangan die jgk... aku tao aku pnya kwn2 kt sisi aku.. tpi ta sme cm c die kt sisi aku.. aku tao..aku trlalu bodoh tok mcntai die smpi cm neyh... aku tao 1 awi nty die akn pegy jgk tnggl kn aku..tpi bkn di saat2 cm neyh...aku mseh pelu kn die... tpi aty aku bnci kn die.. sumpa aku da ta kuad cm dulu...skunk aku munk ta kuad..!! penad na hadap sume neyh.......

smpi bile aku hrus begini..?? smpy bile...?? aku penad.. aku letey....

:'( 

No comments: