Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, June 16, 2011

WTF...!!!!

hey hey hey..kmbli na update stowi.. ermmm nth la en.. ape la nsib aku skunk neyh...hurmmmm asek jek di perslh kn dan di slh kn oleh sume... sumtimes i wanna cry at sum1..but to whom..??? nth laa weyh.. aku se kdng2 aku cm da ta d'plukan agy skunk.. sume asek na tnding jri at aku.. sume na jaoh kn dri dari aku.. sume na tachink gn aku.. hurmmm

sbgaimana yg dh trtlis n dh trctat dlm idop aku.. bnde yg dh jdik aku hrus time dgan aty yg trbuke n aty yg ikhlas n aku jugka harus brpkr cm ne na slesai kn n di mne sala aku bile sume bnde shial neyh jdik at aku... aku nges ta spe un tao cm ne aku se skunk n pewasaan aku skunk.. yg korunk tao asek na mrh kn aku n na maki2 aku cm2.. WTF la weyh..!!!!!! hate dat..!!!

sememang nye aku tao korunk munk B.E.N.C.I dekat aku en..daaa..!!! ta pyah na selindung di balek awan bagai la weyh..seyes aku ta ske korunk cm uh..bkn aku sngje na crik psl..bnde munk dh na jdik at aku la weyh...so aku kne time n korunk un kne time pe yg dh jdik.. so jgn asek na sala kn aku la bhai.. seyes aku ta ske care korunk layan aku smpi cm neyh..seyes aku benciii..!!!

ade 1 bnde yg wt aku MENYAMPAH sgt3 skunk neyh... npe kaw asek na stay away sari aku hah weyh..??? knpe weyh..?? ape beso sgt ew sala aku smpi kaw hkum aku cm neyh beb..?? smpi kaw pnggir kn aku smpy cm neyh..?? ape aku ne BANDUAN ew yg kaw smpy tanak tego aku... tanak ckp gn aku.. tanak borak gn aku agy...??!!!  WTF la weyh...!!!! kaw gat aku ta tase ew kaw wt aku cm neyh...?? kaw gat aku ta sedih ew kaw wt aku cm neyh..?? kaw gat aku ta se bslah ew yg kaw pnggir n tanak bertego sape gn aku skunk neyh...??? ape sala aku weyh..?? ape agy...??!!!

brulang kli aku cube pjok kaw n cube lerai kn prtlingkahan antre kite ber2 weyh... kaw ilank n twos diam bgni kep care kaw hukum aku ats ksilapan ku yg ta sebrpe neyh weyh...?? plzz maaf kn aku weyh... lnsung ta trlintas kt pkran aku tok na sked kn aty kaw..maaf kn aku.... aku tao aku byk sked kn aty kaw weyh... tpi takan smpi cm neyh kaw na wt aku twos se bslah weyh... WTF...!!!!  smpy bile kaw na wt aku cm neyh weyh..??!! smpy bile beb..?? takan na tnggu aku MATI bwu kaw na nyesal ta suda sbb kaw wt cm uh kt aku..?? tapayh la weyh.. aku dh jdi myat dh pon.. sumpa aku da tapelu kn sume uh agy bile aku dh MATI nty..!!

sumpa aku ta sngje na wt sume3 uh..nth laa.. aku dh tatao na wt cm ne agy tok sjok kn aty kaw.. aku dh brusahe tpi kaw mseh gn EGO kaw yg kuad tue haa.. sumpa aku da lemah weyh.. aku lemah sgt3 skunk ne.. ape2 pong yg trjdik kt aku nty.. aku na kaw tao yg aku syg kaw.. so bile aku da snyap nty hope kaw eppy gn lyfe kaw.. aku da tade air mate na kua kn agy sbb aku da ta di pelu kan oleh kaw n oleh sume owg agy.. aku mtk maaf dri ujunk rmbut hngge ujunk kaki n halal kn sume nye weyh..
aku byk wt sala gn kaw n sume.. hope kaw eppy.. sumpa aku TERASE...!!!WTF...!! sekian...

FULLSTOP..!!!

No comments: