Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, May 23, 2011

new lyfe..!!

hye3... warhh lme siot ta update aku nye blog neyh.. dh berhabuk sudaa blog hmbe yg ta bpe na cun neyh kn... tape2... aku dh polish dh... dh elank dh habuk3 kt celah2 blog aku neyh.. hahahha.... sewel jek kn ..

oke2.. tatao cm ne na bule stowi aku awi neyh... cite besh pun de gk.. cite sdeyh un de gak..
tpi aku tanak larh cite sedeyh2 neyh awi neyh.. aku na smpan wt pekasam dluw..
nanty3 bwu aku cite kt uols wokey beb?? harap anda bersabar wokey...

skunk ne kn..mcm2 jdik kt lyfe aku... na kte trok tue tade la..tpi mengalir ayer mate gak la beb..
pe2 pun aku dh ta dulik dh sume uh skunk..yg aku dulik skunk lyfe aku yg bwu skunk..
perrggghhh..munk best gylakk laa aku skunk....even sunyik un aku tetap eppy la der..
uols tayah la na wisau sal aku agy haaa...aku wokey jek wt stkat neyh..

oke..tdik time aku lunch brek kn aku alex uma tok melantak aw..tbe2 je en..
haaaaa... jeng.. jeng.. jeng.... ade 1 surat n kt surat tue nme aku..
aku pom bukak laa.. bukak pnya bukak..hah..!!! jeng.. jeng.. jeng....
anda telah ditawarkan kursus pembantu juruteknik sistem kamputer selame 30 bulan..!!
yeeepppyyyy...!!!! aku dpt smbung dipppp....!!!!
weeeehhhhuuuuuuuu...!!! munk shiokkkk gylakk laa... ade na lompat2 jek tdik...
tpi aku kaber sikit..t kang mak aku kap aku neyh gylak plk kn.. hahahaahha...

tpi en..ade 1 bnde yg aku mushkilll sgt3....adeshh.. munk gelisah gylakk laa...
tatao npe tbe2 aku se down lak en bile tgk surt twrn stdy tuh...hurmmm  :(
yea larh aku tkot mak aku ta ksi pegy pulok...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... ma fav subject to0o0o0o....
adoiiii... nth la beb..tatao na ckp cm ne agy dh...
pe2 un insyallah aku akn cube pjuk fmly aku..doakan aku yeahh...

daaaa..!!

No comments: