Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, April 3, 2011

uwaaaaa..ta thn dh ne..mau pengsan da..

hye blog ksygn kuyh...
adoih laa...talrt dh nee..
dgn montot skit..
dgn slsema...
dgn btok...
dgn penin...
ya ampun....mau pitam sudaaa...

bila dh dtg skit aku ne neyh..
haaa mula suda pngai ngade2 aku...
adeshh..malu shial aku de pngai cm ne..
hukhuk..yea la owg skit na mnje2 la kte kn..

tpi ini tidak adil tidak adil tidak adil...warhh cm lagu yunaa plak..
hukhuk..i need u more than dat..
plzz laa shayunk..need u la time2 cm nee..na mnje2..
ta thn doe...

adoih laaa..aku pnad dh ne na thn hingus neyh kua...
hukhuk...sum1 tolong lap kn hingus shaiye neyh...
hikhik...guaw jek doe..takan la aku na kasi korunk ot...
ape laaa korunk ne..msty pkr bebukan2 kn...

oke la uols..aku dh ta lrt dh ne...
seyes se cm na pitam la doe...
munk skit aku dh dtg dh ne...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

bye..!

No comments: