Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, April 25, 2011

kosonk..!!

hye ma shayunk3 sekalian..hahahah... lme sudaa ta update cite2 bengong fara ne kn...
skunk fara kembali na cite kt korunk cite2 shewngal fara ne...
hope korunk ta jemu la na bce n lyn krenah cik fara wizzo ne..
mklum laa..sejak2 jdik single neyh kn..wayer kt otak ne da shot... hikhik

oke3...fara de la sumtink an share gn korunk nee...
skunk da 2 mlm fara brkmpung dkt hosptal neyh...
jeng..jeng..jeng....na tao knp?? opcosh la fara skit....hikhik
tade laa...fara jge atok ksygn fara kt spital neyh..die ta sehad...

tade spe na jge die...so fara la srh kn dri na jge..
spe agy klu bkn cucu gegel merenk die ne kn..
ahaks..bile la atok bule kua un ttao la..
sian tgk atok pkei mesin uh..hope die sehad..

oke3..next stowi lak fara na stowi neyh...
sejak2 fara single ne kn..warh3.. byk tol twran na jdi teman idop..
cehhh pasan sudaaa....tpi btol la weyh....
btol fara ta typoo la kwn2...ahaks...

sejak2 jdi mak jnde ne..fara se cm fara bule nfas blek gn tenang..
sblum ne fara npas sekat2 kowt..hahahha..mybe la kn...
yea laaa...aty nga sedeh2 ne kn...
mcm2 bule...hurmmm

even aty fara ne still tngat kn die...
fara taley lpe pe yg die dh wt kt fara...
pe yg die dh kap at fara...
n p yg die dh maki fara...
tetap fara smpan smpy bile2...
even kaw tase pe yg aku se...aku hope kaw dpt blasan...

tbe2 trdgar lak lagu dadali...disaat aku mencintaimu..
sumpa aku tngat kn die...
sumpa aku tase pe yg die dh wt....
sumpa tase cm2 dlm aty neyh...!!!

knp weyh...knp aku yg mnjdi mngse kaw weyh..
hurmmm..pe sala aku....aku terkilan gyle weyh..
knpe kaw bule luah kn cm tue kt aku...
sumpaaaa au benci kawwww...!!!!!

No comments: