Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, February 1, 2011

sayu..pilu...

knpa ari nie aku se sayu sgt3..??
knpa ari nie aku se laen sgt3..??knpa ari nie aku se na nges..??
knpa ari nie aku se sebak..??
knpa ari nie aku se aku na jerit..??
knpa ari nie aku se sdh sgt3...??

knpa?? knpa aku...??sumpa aku sebak sgt2 melihat kaw pergi tnggl aku...aku ta prna se cm ne..
sumpa aku sedih...sumpa aku sebak..sumpa aku sayu..sumpa aku tanak kaw pegi tnggl aku....
tpi ape kn daye..aku trpkse akur dgn ucapan kaw..aku trpkse akur dgn pmergian kaw..

klu bkn kejadian awi uh..msty kaw ta kan pegy tnggl kn aku kn...sume neyh munk sala aku..
aku yg bwk kaw dtg snie..knl dgn dunia aku..sumenye sala aku syg...
aku mtk maap ats sgle nye yg tlah trjdik...even kaw kap bkn sala aku..tpi aku tetep menganggap ia
munk sala aku...ta mungkin aku akn slh kn kaw..

sejak kaw pergy,aku trse sngt3 sunyik..kaw slalu ade tok aku..kaw selalu utame kn aku even
kaw kap kt aku yg kaw ta sehad..aku mengerti sume uh...tpi percye la..kaw tetap dlm aty aku..
kaw owez dlm ingatan aku...tpi knp sume ne pelu berakhir dgn ungkapan kaw takan jejak kaki agy kt snie??
knp pelu kaw kua kn kate2 cm uh...caye la..aku terkilan sgt2...sumpa aku maseh pelukn kaw..

dan skunk,air mate aku gugur 1 per 1 krna ta snggup melihat kaw pegy tnggl kn aku...
sumpa aku rndukn kaw sgt2...knpa kaw harus pegy..knpa...  :'(

No comments: