Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, February 26, 2011

hati kucewa bila kau nyata....

 hye blogger ksygn...lme ta update..rndu sesgt kt kmo0..
oke3..fara na luah kn sumtink..
hari demi hari aku lalui hari yg sgt trse kesedihan...
trnyata aku still agy sunyik tnpe die at sisi aku..
nth knp aty aku trlalu rndu kn die..

stiap mse aku mnangis sowg2...
trmnung sowg2..
ta de teman at sisi aku...
aku msh pelu kn die skunk...
aku sunyik bile die jaoh dri aku..

ta spe tao aty n ewasaan aku skunk ne..
aku sntiasa pelukn die sgt3..
knpe msty kaw ungkap kn perkataan itu???
knpaa..???
skit kowt weyh aty aku...

ape yg kaw tao na maki hamun aku..
tapi tape..aku ta keysah dgn sume uh...
aty aku hnye de kaw sowg la weyh..
plzz understnd me la..
aku bole jek phm kaw..aku ta pkse kaw tok time aku la bhai..

ape un jdik aku tetep taley time ape yg kaw wt..
trlalu sukar tok aku time sume ne..
aty aku pilu weyh..
luluh weyh...
trse sgt3 dgn pe yg kaw wt weyh...

aku tima kaw seadanya dgn ikhlas aty aku...
sepnuh jiwa aku..sumpa aku sygkn kaw..!!!
sumpa aku pelu kn kaw agy weyh...!!
tlg la jgn tnggl kn aku...
aku ta snggup na elank kaw..
aku ta snggup na berpisah gn kaw..
aku ta snggup..!!!!

peritt weyh aty aku tok time sume neyh...
perit sgt3..!!!
ya allah..kuatkn lah smngat aku tok tmpuhi sume neyh..
aku tima suma qadak n qadar kaw...










No comments: