Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, October 3, 2010

tlg la phm akuu...!!

ape nee..?? sume na tunding jari kt aku...?? sume na slh kn aku...? sume na aku mengalah..?? ape nee..?? aku bushan r cm ne...asek aku jek yg na phm kaw..!! asek aku je na ikot bontot kaw..!! asek aku jek na tnye psl kaw..!! asek aku jek na tnye kaw sehad ke ta..!!


aku pun perlukn perhatian dri kaw gk..!! takan na aku jek asek tmpukn prhatin kt kaw jek..!! aku sunyikk tao taaa??!! aku sunyikk...!!!! apeee?? gat aku ne tnggul kayu kep yg kaw wt tatao nee...!!! heyy..!! come on laa..!! aku ne manusia...!! aku pun prlukn prhtian kaw la setan..!!


kaw tao ta pe yg aku se skunk..??!! kaw tao ta aty aku cm ne kt kaw skunk..??!! kaw tao ta aku syg kn kaw..??!! kaw tao ta aku perlukan kaw..??!! kaw tao ta yg aku ta snggup na jaoh dri kaw..??!! tue pun kaw ta leyh nmpk ke yg aku sgt2 perlukn kaw skunk ne..??!!! ape hal kaw ne..!!


aku ta keysah kaw pntink kn kjew kaw...tpi gat r skit aku kt snie..!! aku jaoh beribu2 batu la setan...!! aku snggup tnggu kaw..!! aku snggup tebalkn muke aku ne n terhegeh2 blek kt kaw...!! tpi y kaw still nan pngai lme kaw..??!! berubah la setan..!! buke la mte kaw setan..!!


aku jelesh bile tgk owg len eppy gn prtner dowg..!! aku jelesh bile tgk dowg pgang tgn..!! aku jelesh tgk dowg bermnje2...!! aku jelesh tgk dowg hugging...!! aku jelesh tgk dowg berdatink same2...!! aku jelesh kaw tao ta...!!!!


typo la ip aku ckp aku ta jelesh bile kaw cite sal ex2 kaw...!! typo ka aku ta sedeyh..!! typo la aku ta trse pe yg ko cite...!! aku jelesh sume uh tao taa setan..!! aku jdi fed-up bile ko mule cite sal ex2 kaw yg pena dowg sket kn kaw...!!!! yeahh..!!! tue kenyataan nye..!! aku munk jelesh sglenye lam pe jua ko wt..ko g..ko cite...!!!!


aku ta snggup na hadapi sume neyh...!! bia la owg kate aku ne ta matang...ta pkr tol2..!! yg pntink aku syg kn kaw..!! aku perlu kn kaw..!! aku nak kn kaw..!!! smpi bile kite na jdi cm ne..??!! smpi bile??? aku ta snggup na hadapi sume bende bodo ne..!! aku ta snggup...!!!


pe2 pun yg trjdi..aku tetep akn tnggu kaw..!! aku tetap gn aty aku tok syg kaw...!! aku tetap kn dri aku tok mencintai kaw slmenyerwp...!! meskipun kaw ckp kite ta kn bersme slmenyerw...!! aku pgang kate2 uh...!! aku pgang sume kate2 kaw yg pena kaw ckp kat aku..!! sumpa aku ta snggop na hdpi sume ne..!!! sumpa aku da jdi down...!! sumpa aku da lemah..!!! aku da lemah..!! aku da ta eppy...!!! aku lemahhhhhh...!!!!



aku lemah tnpa kmo0..
ku inginmu dmpingi ku...
aku fhmi aku bkn trbaek tok drimu...

krna cnta kmo0 aku jdi bgni...
krna syg kmo0 ku telan semua..
btpa hbatnya kaw dihaty ini...

No comments: