Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, October 30, 2010

hari yg membosankan..




perrrggghhh...!! bushan doe..aku tatao na wt pe.. na tdow,aku da t lrt na mbute jek...
agy mbute kne bsink gn mak aku lak.. adoiii... cm ne la idop bile da ta kjew... dh jdik alek dh pngei lme aku...hahahahha... mkn,tdow,tgk tv,men fb,ym... lme2 bdn aku mkin moolat....
hahhahahahahah...




cm ne aku ta bushan...sume tade..zack alek kL..eika siang ta un9...yana un ta un9 coz lppy osak, fie tadek..boboy nth mne ilang die...tedy jrng un9 da skunk.. uwaaaaaaaaaaaaaaaa..... ape aku na wt neyh...bapak bushan la doe...!!!arrggghhhhh... dh na gilew dh aku neyh....




sok aku de meetink fmly..kzen aku na kwen.. hikhik..best ouh.... ta lme agy lak uh.. msty bz.. aku suke r riuh2 kt umah tokcik aku nty...sume de...mklum laa.. na knduri la ktekn...ps ne aku lak bz..hahahah..aku lak tnggl korunk... bia korunk rndu aku nty....hahahhahahaha




ary demi ary..aku mkin snyik...tatao r npe...adehh... se na nsegh uh de...na glew un de..na jrit un de..arrrrgggghhhhhh....tnsen nyeeee.....!!!!ary2 cm uh... asl ekk??? bale ape lak laa na dtg kt aku ps nee...fenink2...tape laa..pe2 un jdik kt aku ps ne..aku ta de hal laa.. aku da jnji takan kua kn aer mte aku agy...bia la aku jdik aty keras un tape... aku time jek pe yg na jdik ps ne... hukhuk.. walo un perit aku na luah..but i'm oke... kiteee enjoyyy...!!! gileww daaaa....

No comments: