Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, September 27, 2010

ade cite sal sowg tokwan ne..

heheheheh...aku ade cite klako sal sowg tokwan ne haa..munk kelako r.. die ne rabun.. tinge nye kurang dgo skit... tpi even die cm uh en..haa die ne gatal aw owg nye...gn sume gurl2 kt shopping cmplex kt tmpt aku kije uh sume die rapat n suke borak2... kdng2 en die bwk mam bg kt kiteowg sume..munk tokwan ne baek sanad2...hahahha..mbe aku lak ajin mengepaw die jek...
ade 1 awi uh di mengepaw tokwan uh wet...1 awi uh tokwan uh paw die alek..hahaha amek kaw skly tokwan uh paw die hah..mek kaw mcd beb.. wakakaka pdn muke...
1 day ne die dtg kt aku..time die dtg uh,ade mbe aku dtg..mbe aku ne boy.. aku sje je gtao tokwan uh..tokwan..!!encem ta bf fara?? die ckp pe aw.. huihh...!! hensem..cm plkon hndustan.. hahahahha aku gn mbe aku ktwe jek...
peh to0 ptg uh die dtg blek..die dtg die ckp.. farah2... boiprenn farah tdik uh owg mna.. die uh kulit itam..tpi encem...mcm farah la..farah muka maneh..tpi itam..itam2 pun tapa.. body farah chntek wo0o... alamak...!! tgamam aku dgo....hekhek...tokwan2...
aku gat an dh hbes cite sal uh..die bukak lak cite sal mbe2 kije aku..hekhek... sama mcm ija..an..nabila..atie... muka sume maneh2..rmbot pnjunk..chantek hmpa suma...
mcm atie,die kulit2 itam pun tape..muke mneh..tapi tape... body uols mantopp aw..!! yg ken2 pun sme gk...body uols sume memunk montopp...chantek...lawaa...!! adeiii...
aku dh tergelak dh dgo tokwan uh cite... gatal jugak owg tua ne...
den die ckp pe uols na tao.. i kn farah..klu i dpt gurl..i na crik body atie laa.. chubby2..gomok2.. huihh sedap pelok mlm2...adeiii owg tua ne..mkin mnjdi2 lak die..aku snyum je la...
adeiii...ade jugak owg tua cm ne.. hekhek... kelako la tokwan uh.... bule lak die ckp.. huih uols nty klu dh dgn boipreen nty mesti romen2...ciom2 sne...ciom2 snie... msti syokk.. hahahahhaha
adeiii...awi2 die dtg msti die bukak cite yg sme.. adeiii... hahahahhahaha.... awi2 dtg msti bg aku give me 5 gn die... hekhekhek... tokwan2... pe2 pun die munk baek...even die ne bule diktekn notty la jugakk...diie munk baek... susa na jupa owg yg baek cm tokwan ne... aku kdng2 ade gk blnje die..aku cian kt die... die dh la cm uh... huhuhu.. tokwan munk kelako..!! hekhekhek..

No comments: