Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, April 10, 2010

BAYI YANG TIDAK BERSALAH MENJADI MANGSA

hye all..sorry lme xupdate bloge fara ne..lil bit bz ok...



ok skunk dh jdi kes2 penbuangan bayi kt sluruh malaysia...
knpe bayi yang tdak bersalah menjadi mangsa???
adakah korunk pkr tue 1 perkra yg mudah tok lari dri mlsh yg dowg dh wt?
kerja2 terkutuk yg dowg wt tue xpkr ke haram ke x...???
tgk cm pic kt bwh ne...
korunk de rase kesin x???
klu kasi baby ne kt aku kmpom aku jge...
ne x...buang mrate2....
pe la dosa bby ne yg dowg nk sgt buang2 ne??
berdoasa besar tw...
pde pndpt korunk kn..klu korunk jmpe bby cm ne..yg dibuang oleh ibu2 yg berperikemanusiaan ne...korunk nk xjge bby ne??
klu aku...memang aku akn jage...
ya allah....aku sebak gile melihat bby cm ne jadi mangse oleh org2 yg bodoh.....








neyh de agi pic....


tergamak la manusia skunk wt smpi cm ne...
sayu aty aku tgk...memang xde aty pewot langsung...
bile wt xrse berslah...
bile dh kne tnagkap sbb buang ank sndwi..
bwu la nk menyesal...
menyesal tengkorak dowg...
bodh tol....
hope kwn2 de rase simpati cm aku ne....
thanks...

No comments: